
הכל מתחיל בשיחה טובה. נפגשים לקפה (או זום, אם אתה בפיג'מה) כדי להבין מי אתה, מה העסק שלך ואיזה חלום עיצובי אנחנו הולכים להגשים. אתה תביא את הרעיונות, אני אביא את הקפאין והניסיון.
אחרי שהבנתי בדיוק מה אתה צריך, אני שולח לך הצעה מסודרת עם תקציב ולוח זמנים. בלי אותיות קטנות ובלי הפתעות. חותמים, משלמים מקדמה, ויוצאים לדרך.
אתה מסתכל, מתלהב, ונותן פידבק. זה השלב שבו אנחנו מזיזים, משנים צבעים ומלטשים את העיצוב עד שהוא יושב עליך בול. (כן, מותר לבקש להגדיל את הלוגו, אבל בעדינות 😉).
העיצוב מאושר? מעולה. אחרי סגירת החשבון, אתה מקבל תיקייה מסודרת (בגוגל דרייב או דרופבוקס) עם כל הקבצים שאתה צריך: קבצים פתוחים לעתיד, קבצים להדפסה וקבצים שיראו מדהים .
אני ננעל בסטודיו, מפעיל מוזיקה ומזקק את כל מה שדיברנו עליו לכדי כמה כיוונים עיצוביים שונים. כשהם מוכנים, אני שולח לך את האופציות הכי חזקות ומדויקות לעסק שלך.